תוצרת הארץ

הצגה דוקומנטרית, מצחיקה, מרגשת ובועטת, אישית וחברתית.

"אז אתה רושם! שם פרטי: ירוס, לא אירוס ולא יארוס. ירוס, ירוסלם, כאילו ירושלים, אתה יודע. אח שלי , אין צורך לחפש אותי ברשימה, אני לא ברשימה. אף אחד לא באמת הזמין אותי, אני באתי לבד. הם חושבים שהם יכולים לעשות הכל לבד, זה לא הולך ככה, יש לי מה להגיד את באתי…"
מסע מרגש של נערה שמסרבת לחיות תחת הגדרות וגדרות מבחוץ ומבית ונאבקת למצוא את מקומה בעולם.

ביקורות

"ההופעה של אביבה הייתה פנומנלית והיכולת שלה לתאר את חייה של צעירה ישראלית ממוצא אתיופי, בצורה כ"כ שובה לב, הייתה באמת יוצאת דופן. היכולת שלה להעביר רגשות כה מורכבים דרך הופעתה הותירה את הקהל מהופנט. אם עדין לא יצא לכם לראות את ההצגה: תוצרת הארץ, אני ממליץ עליה בחום. מופע היחיד של אביבה הוא פרגון אמיתי לכישרונה ולמסירותה למלאכה. חובה לכל מי שמתעניין בתאטרון, תרבות ישראלית או פשוט הופעה מדהימה."
אשר אליאס, ממקימי טק- קריירה, מהנדס תוכנה ופעיל חברתי
"מדובר בהצגה חשובה מאוד, במיוחד בימים המטורפים שהמדינה נמצאת כיום. אביבה מעבירה את המסר הנוגע בעזרת הכריזמה שובת הלב שלה. מומלץ בחום!"
רעות שטיינברג, יוצרת תוכן, מייסדת ובעלים "פרופייל", חברה לתקשורת ויחסי ציבור
"המסרים העוברים במופע, הם בצורה ויזואלית היא גאונות במינימום פריטים על הבמה, הקול של אביבה ההבעות ותנוחות הגוף, משדרים עוצמה ורוך גם יחד. ההצגה "תוצרת הארץ" עדיין מהדהדת בליבי ובמוחי."
נאווה שלומוביץ גלעד, חברת מועצה אזורית אלונה, יועצת לקידום מעמד האישה ושיוויון מגדרי
"הצגה חזקה, ישר לבטן, מצחיקה, כואבת ועם הרבה השראה. חובה שההצגה תוצרת הארץ, תעבור לכולם. התחברתי מאוד לחלום של הילדה ירוסלם."
שאול צגהון, חבר מועצת העיר רחובות, מחזיק תיק שכונות
"אביבה באומץ הלב האופייני לה, בחרה להחצין את התחושות והחוויות בדרכה המקורית. כל אמירה שלה מופנת כלפי הציבור הרחב אבל בדרך היא גם מבטאת את תחושותיהם של רבים בביתא ישראל שמתקשים להחצין אותה. הצפייה בהצגה תוצרת הארץ, תעשה להם טוב על הנשמה. חשוב שהיא תופיע בפני הקהל בכל הארץ המכונס בבועה שלו וזאת כדי לפתוח את ראשם למצוקה של אחרים השקופים לו."
דניאל לימור, איש מוסד לשעבר ויו:ר עמותה מכינת נחשון
"אני חושב שהמסר בהצגה חשוב לכלל האוכלוסייה ועובר בהצלחה רבה. בחיים יש לנו הרבה קשיים ומשברים אבל זאת החלטה שלנו לצאת ולנצח"
דני סיסאיי, סגן מנהל בנק פועלים
"אביבה היא שחקנית מעולה שהצליחה דרך צשחקה המדהים להעביר מסר מדוייק, מה מותר ומה אסור לעשות כדי לר לפגוע באנשים ולא משנה מה מוצאם. כולנו שווים בין שווים. נדב ביים את ההצגה והביא את הדברים בראייה מושלמת. כל הכבוד להם."
עליזה מייקל, פנסיונרית אחות בדימוס
דילוג לתוכן