פעם שלישית גדילה

מונודרמה חשופה על מחירו של ביטול עצמי בתוך זוגיות

כשהילה, צעירה דתיה, התאהבה בפעם הראשונה לא היה לה מושג דרך כמה קשרים עוד תצטרך לעבור.
נישואיה מתפרקים פעם אחר פעם, עד שהיא מבינה שהיא מוכרחה לעצור ולצאת במסע אל עצמה.
פתיחת דלתות: 20:00
מופע: 20:30
*ההצגה מבוססת על סיפוריהן של נשים גרושות בחברה הדתית ותובנות ממסע חייהן.
**במופיע בהצגה אין בכדי לרמוז על דמויות או פרטים מסויימים בחייה של היוצרת.

ההצגה לנשים בלבד

לקבלת הטריילר לחצי כאן

ביקורות

"היה מאד יפה וחזק ונוקב אבל גם רך, עם תקווה. הצגה עם עומק ומשחק נהדר. היו חלקים שהזדהיתי באופן אישי ,גם הרגשתי לפעמים כמו בקליניקה, סיפור ועוד סיפור של שברון לב. נהניתי מאד"
ד"ר עדה מיכל ויינשטיין, מטפלת מוסמכת בפסיכודרמה
"הצגה ממש מיוחדת, אמיצה מאד, שוברת מוסכמות. רלוונטית לכל תחומי החיים ולא רק לנישואין. ההצגה הייתה מאד משעשעת וגם מאד מטלטלת, בין כל מיני סוגי רגשות, עצב גדול מצד אחד וצחוק וקלילות מצד שני"
שירה לב-ציון, גישור ותקשורת מקרבת
"הצגה שפותחת צוהר פסיכולוגי מרתק אל מסע ההתפתחות האישית שעוברת הגיבורה בדרך לחוסן נפשי ולהבנת הרצון האמיתי שלה. הצגה אותנטית, מרגשת, כואבת ומעוררת לחשבון נפש."
טלי זיו, יועצת מינית ומדריכת כלות
"הצגה חובה(!!!) לכל אישה ובחורה שנמצאת בשלב של חיפוש עצמי. הצגה מקורית, מרגשת, סוחפת עד דמעות!"
שלומית דהן, צלמת סטודיו סוליקא
"לראות הצגה כזו מחזק את הידיעה שיש אפשרות לשינוי, יש אפשרות לאהבה, יש אפשרות לעשות תהליך עומק ולהתקרב לעצמנו, ולא לחפש ולהיות תלויים כל הזמן באהבה חיצונית."
נעמי כהן
"צפיתי במופע "פעם שלישית גדילה" שהעלתה גיתית לביא גבאי. יחד עם עשרות הצופות ב"גולה", הכרתי את סיפור חייה וחיי חברותיה של גיתית אותו העלתה בעזרת מלתחת בגדים אותם החליפה בתמורות העלילה. במשחק ,בשירה ובשיח פתוח, תארה גיתית פרקי חיים לצד בני זוג, ילדים, הורים והסביבה. בכל שלב, הצליחה גיתית לרתק את הצופות ולהעלות אמפטיה למורכבות ולאתגרים אותם תארה. שיתוף של איש מקצוע בסיומה של ההצגה, יעצים את ארגז הכלים לחיים שכל צופה יכולה לקחת איתה לחייה האישיים."
שרית גזבר, מנהלת תחום תוכן באגף לתרבות יהודית
"ראיתי את ההצגה 'פעם שלישית גדילה', קודם כל התגלגלתי מצחוק, הצגה משעשעת , מצחיקה, צבעונית, מעניינת, נוגעת. עם המון המון תובנות אבל גם עם המון המון אופטימיות ועם המון רגישות. אני חושבת שזו הצגה חובה לכל אשה. פעם שלישית גדילה. לכו לראות ותהנו!"
ד"ר חנה קטן, איגוד רבני קהילות
דילוג לתוכן